Palata
Tavaran palautussäännöt
Loimme Partversalin tyydyttämään ostajien toiveen löytää tarvittavat ajoneuvon osat nopeasti ja kätevästi, joten pyrimme tekemään prosessista mahdollisimman sujuvaa. Mikäli myyjän ja ostajan välillä jostain syystä herää kysymys, autamme aina ratkaisemaan ongelman sovinnollisesti ja päätämme, palautetaanko tuote myyjälle täysimääräisinä ostajan tilille.
Laadukkaiden tavaroiden palautus
Jos tuote on laadukas ja vastaa ilmoitusta, mutta ostamisen jälkeen ilmenee, että se ei sovi ostajalle, sinun on aloitettava palautusprosessi ja palautettava ostettu tuote 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta (jos tuote on toimitettu kuriiripalvelun kautta) tai tuotteen noudon jälkeen (jos ostaja on noutanut tuotteen paikan päältä).
Heikkolaatuisten, epätäydellisten tai kuvailemattomien tavaroiden palautus
Ostajalla on oikeus palauttaa tavara, jos ilmenee, että tavara on puutteellinen tai siinä on virheitä, joista myyjä ei ole keskustellut ostajan kanssa ennen tavaran myyntiä - kohtuullisessa ajassa, joka täyttää lain vaatimukset, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta tai noutamisesta.
Tavarat voidaan todeta huonolaatuisiksi ja vaihtaa laadukkaisiin (jos tämä on mahdollista) tai palauttaa, jos:
ne eivät vastaa myyjän antamaa kuvausta eivätkä niillä ole samoja ominaisuuksia kuin myyjän mallina tai mallina toimittamilla tavaroilla; tai siinä on vikoja, joita myyjä ei ole ilmoittanut ennen tuotteen myyntiä;
ne eivät täytä niitä laatuindikaattoreita, jotka ovat tavallisesti tyypillisiä samantyyppisille tavaroille ja joita ostaja voi kohtuudella odottaa tavaran luonteen perusteella;
ostajalla on perusteltua syytä epäillä, että tuote on valmistettu loukkaamalla kolmansien osapuolten immateriaalioikeuksia (esimerkiksi se ei ole alkuperäinen, vaikka se on sellaiseksi ilmoitettu), hankittu tai levitetty laittomalla tavalla;
Jos ostaja tiesi tai hänen olisi pitänyt tietää sopimuksen tekohetkellä tavaran virheistä (esim. tavaran virheistä, toimintapuutteista julkaistiin tietoa), katsotaan, että hän tiesi tai hänen olisi pitänyt tietää tavaran virheistä (esim. olivat riittävän laadukkaita. Sopivanlaatuisia käytettyjä tuotteita voidaan vaihtaa tai palauttaa vain myyjän suostumuksella.
Palautusprosessi
Rekisteröityneet käyttäjät:
Kun olet kirjautunut tilillesi, avaa Asiakasalueesi ja etsi Tilaukset-osio. Kun napsautat tiettyä tilausta, jonka haluat palauttaa, tai osaa josta haluat palauttaa, löydät vaihtoehdon "Tuotteen palautus" ja voit valita mitkä tuotteet ja miten haluat palauttaa ne.
Käyttämällä määrittämääsi sähköpostiosoitetta tilauslinkki postitse. Kun avaat valmiin tilausruudun, löydät vaihtoehdon "Tuotteen palautus" ja voit valita mitkä tuotteet ja miten haluat palauttaa ne.
Rekisteröimättömät käyttäjät:
Voit palauttaa tuotteen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. tilauslinkki postitse. Kun avaat valmiin tilausruudun, löydät vaihtoehdon "Tuotteen palautus" ja voit valita mitkä tuotteet ja miten haluat palauttaa ne.
Palautettavan tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin se vastaanotettiin, ts. eli: käyttämätön, ehjä, hyvässä kunnossa (etiketit ehjät, suojakalvo ei repeytynyt jne.) ja pakattuna samassa pakkauksessa. Lisäksi ostajalla on oltava todiste siitä, että hän osti tuotteen ilmoitetulta myyjältä (sähköinen lasku tai tilausnumero)
Palautetun tuotteen toimituskulut
Osittainen palautus on ilmaista.
Mikäli palautettava tuote ei sovi ostajalle hänen syynsä vuoksi tai on huonolaatuinen, toimituskulut maksaa myyjä.
Palautustapauksessa myyjä toimittaa pakkaukseen palautustarran tai järjestää paketin noudon ostajan ilmoittamaan osoitteeseen.
Palautusmenettely
Kun ostaja on palauttanut tuotteen, rahat tuotteesta siirretään samalle tilille, jolta tilaus maksettiin 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona myyjä on vastaanottanut palautetun tuotteen.
Kun ostaja palauttaa tavarat, toimitusmaksuja ei palauteta ostajalle.